neděle 18. srpna 2019

12/9 ti nestačí

Nechtěl jsem ti pokřivit tvůj obraz o tě samém
Ekvivalent probuzení s křikem
Právě jsi se nechutně a chtivě vyspal s klukem
A s povzdechy jsi postříkal mu iluze
Vyprávěl mu o touze,
A žádný druh tvý nenávisti
Za fašisty, za nacisty
Nezmění mě
Právě jsi se nechutně a chtivě vyspal s klukem


Soustředím se na tvý tělo
Co se mysli týče, něco ve mě vyhořelo
Upínám se na tvý vlasy
Kdo jsi, cosi
drží mě dál od ptaní
Jste pozvaní
na představení rozpadu
já nestarám se o Zemi
a rozpadám se bez ladu
ve skladu

Do hajzlu a do hajzlu
Vždyť tohle není poezie
Na Tvých slinách uklouznu
a propadám do agonie
Opusť ladně moji mysl
Vypadni mi z duše
Jsi ten, co mi bez oděvu
do talíře fluše
to svinstvo se mi hnusí,
ale hlad mě krmí humorem až britským,
bezohledně, suše.

0 komentářů:

Okomentovat